I pneumatici intelligenti RFID inauguranu una nova rivoluzione automobilistica!

I pneumatici intelligenti sò dotati di un chip di computer, o di un chip di computer è di a cunnessione di u corpu di u pneumaticu, pò monitorà è regolà automaticamente a temperatura di guida è a pressione d'aria di u pneumaticu, in modu chì possa mantene e migliori condizioni di funzionamentu in diverse condizioni, micca solu migliurà u fattore di sicurità, ma ancu risparmià soldi. Si stima chì dopu qualchì annu, u pneumaticu intelligente pò rilevà a superficia di sboccatura umida è cambià u schema di pneumatici per impedisce di sciddicà. I pneumatici intelligenti RFID inaugureranu una nova rivoluzione automobilistica!

Oltre à esse più forti, più comodi è silenziosi, cumu fà i pneumatici "spressivi è intelligenti" hè stata a direzzione di i pruduttori di pneumatici. Cù u sviluppu di pneumatici sempre più umani, a so connotazione include comodità intelligente, sicurezza verde. Grandi pruduttori di pneumatici anu sviluppatu una varietà di tecnulugia è prudutti intelligenti di pneumatici. L'intellettualizazione di u pneumaticu ùn hè micca solu una rivoluzione di pneumatici stessi, ma dinò una rivoluzione di tecnulugia di fabricazione di pneumatici è attrezzature di produzione. Rende i pneumatici più intelligenti è l'umani saranu più sicuri.

RFID-smart-tires-will-usher-in-a-new-automotive-revolution

U primu tipu d'intelligenza: monitorizazione di pressione interna di inflazione di pneumatici.

I pneumatici intelligenti sò pneumatici chì raccolgenu è trasmettenu tutte l'infurmazioni nantu à u so ambiente, è facenu u giudiziu giustu è trattanu quelle informazioni. Monitoraggio di pressione interna di l'inflazione di i pneumatici. A sottopressione di i pneumatici hè un prublema nascosu maiò in a sicurezza di u trafficu.

Seconda intelligenza: prucessi di tracciabilità.

Registru di tracciabilità di u prucedimentu, u cosiddettu registru di tracciabilità di u prucedimentu hè necessariu in tuttu u prucessu di fabricazione - abbandunamentu - usu (cumpresu manutenzione, ristrutturazione) - rottami di u pneumaticu in ogni tappa di furmazione di l'infurmazioni, è pò esse in ogni mumentu per riferimentu .I registri di tracciabilità di a storia includeranu: l'identità di u pneumaticu, vale à dì a marca di i pneumatici, u numeru di serie di produzione, u codice DOT, a situazione di l'usina di fabricazione, è a data di produzione; u registru di a casa di u pneumaticu, vale à dì l'infurmazioni di carica, di solitu include u numeru di u fustu di l'automobile, u numeru di u cerchju; L'usu di i dati di i pneumatici, vale à dì, a temperatura di i pneumatici, pressione interna di inflazione, velocità, stress, deformazione è altri dati è a rinnuvamentu precedente, riparazione; Informazioni di rottami di pneumatici, vale à dì rottami ragione, data di scrap Per truvà un modu per uttene a tracciabilità, u metudu attualmente in a letteratura hè di attaccà CARTE RFID (identificazione di frequenza radio) à i pneumatici. A carta FID hè un tipu di micro carta sensor cù l'urdinatore

Funzione, chì cuntene tutti i cumpunenti necessarii da a raccolta di informazioni, u trattamentu di l'infurmazioni è a trasmissione di l'infurmazioni.

U terzu tipu di intelligenza: supplementu automaticu di pressione interna di inflazione di pneumatici.

A ricarica automatica di a pressione interna di i pneumatici. Dotata di una pompa d'aria muntata nantu à u veiculu pò integrà puntualmente a pressione interna di l'inflazione di i pneumatici. Una volta chì e perdite di i pneumatici, u dispositivu di sorveglianza di pressione interna di l'inflazione di i pneumatici emette una alarma, secondu u computer di bordu a pompa d'aria à bordu, a pompa d'aria à bordu à a cavità di u pneumaticu pienu di gas, facenu u pneumaticu per ristabilisce una pressione interna di inflazione ragionevuli.

U quartu tipu d'intelligenza: monitorizazione di a temperatura di i pneumatici.

Pneumaticu in u prucessu di guidà per via di u calore è cresce gradualmente a temperatura, gomma accelerata à alta temperatura, cordone è altra degradazione di polimeri elevati, resultendu in una vita accurtata di u pneumaticu. U sistema di monitorizazione di a temperatura di i pneumatici si compone di duie parti: un picculu sensore impiantatu in u pneumaticu corpu, chì hè incaricatu di rilevà è trasmette i dati di temperatura di i pneumatici; Un ricevitore / lettore di dati installatu in cabina di u cunduttore per riceve è visualizà i dati.

Quinta intelligenza: monitorizazione di altri parametri.

Per esempiu, e cundizioni meccaniche dinamiche cum'è u stress è a deformazione di i pneumatici sò monitorate per furnisce dati à u sistema di guida automatica.

U pneumaticu intelligente sunerà automaticamente u cornu quandu scontra e cundizioni seguenti: a pressione di i pneumatici hè superiore o inferiore à u valore impostatu; A temperatura di i pneumatici supera u valore impostatu; Qualchissia hà arrubatu un pneumaticu. Stu tippu di pneumaticu permetterà à u cunduttore di cunnosce a cundizione di u pneumaticu in ogni mumentu, manutenzione puntuale, per allargà a vita di serviziu di u pneumaticu.

Pneumatici cù "id elettronicu": pneumatici RFID. I pneumatici RFID sò diversi da i pneumatici ordinarji in u latu di i pneumatici hè dotatu di carta RFID, prima in a fabbrica di pneumatici hè scrittu in u numeru di serie di i pneumatici, a data di produzione, u codice di a pianta di produzione è altre informazioni, è dopu in a linea di assemblea finale di u fabricatore di l'automobile per scrive u numeru d'identificazione di l'auto. Ciò restringerebbe a portata di u richiamamentu in casu di un prublema di qualità.


Tempu di posta: Jun-03-2019