Metodi di smaltimentu di pneumatici di rifiuti in vari paesi

U riciclamentu di i pneumatici usati hè statu un sughjettu di primura per i guverni è l'industria, ma dinò un prublema mundiale. Si capisce chì attualmente, l'eliminazione di pneumatici usati è a maiò parte di a ristrutturazione originale, ristrutturazione di pneumatici usati, utilizzazione di l'energia termica, decomposizione termica, produzzione di gomma riciclata, polvere di gomma è altri metudi.

Aduprendu trasfurmazioni di prototipi: aggruppendu, tagliendu, pugnendu, trasformate i vechji pneumatici per parafango di u portu è di a nave, diga di prutezzione di l'onda, fanale flottante, schermu di u muru di u trafficu di l'autostrada, cartelli stradali è barriera di pesca in maricultura, divertimentu, ecc.

Pneumatichi di rifiutu di pirolisi: faciuli da causà inquinamentu secundariu, è a qualità di i materiali riciclati hè scarsa è instabile, micca in a prumuzione domestica. 

Pneumatici ricostruiti: u modu più cumunu per danneghju i pneumatici di l'automobile in usu hè di rompe u battistrada, cusì i pneumatici ricostruiti sò unu di i modi principali per aduprà pneumatici vechji.

Aduprà pneumatici di scartu per pruduce gomma riciclata: a pruduzzione di gomma riciclata hà pocu prufittu, alta intensità di travagliu, longu prucessu di pruduzzione, grande cunsumu energeticu, inquinamentu seriu di l'ambiente è altre carenze, cusì i paesi sviluppati anu riduttu a pruduzzione di gomma riciclata annu per annu, previstu per chjude a pianta di gomma riciclata.

Waste-tire-disposal-methods-in-various-countries-1

USA: riciclaggio di trascinamentu attivu

In l'ultimi anni, i Stati Uniti sò ancu attraversu l'innovazione tecnologica, per prumove u riciclamentu di i pneumatici usati, prumove vigorosamente u sviluppu di u mercatu di riciclaggio di pneumatici usati. Più di l'80 per centu di i pneumatici usati in i Stati Uniti sò riciclati o riutilizzati ogni annu, è sicondu l'agenzia di prutezzione di l'ambiente di i Stati Uniti, a maggior parte di i pneumatici usati entranu in trè mercati: carburanti derivati ​​da pneumatici, gomma macinata è applicazioni di ingegneria civile. Ogni annu, circa 130 milioni di pneumatici usati diventanu carburanti derivati ​​da pneumatici, chì hè u modu u più adupratu di pneumatici usati.

Germania: pulitica di riciclamentu di tecnulugia di trattamentu maturu chì sustene u cumpletu

U gruppu Genan in Europa hè a più grande impresa di riciclaggio in u mondu di pneumatici usati, chì trasforma più di 370.000 tunnellate di pneumatici usati ogni annu, è produce particelle di gomma è polveri chì ponu ghjunghje à alta purezza, guasi senza impurità. I ​​prudutti sò largamente usati in strada asfaltata, stadiu pista, turf artificiale, pò esse adupratu per pneumatici, cinta trasportatrice è altri prudutti di produzzione, cum'è supplementu è alternativa à a gomma naturale, aiutanu a sucietà à risparmià risorse in gomma naturale.

Waste-tire-disposal-methods-in-various-countries-2

Giappone: altu percentuale di riciclamentu di i pneumatici usati

In Giappone, i pneumatici usati sò riciclati principalmente per mezu di l'imprese di riciclamentu di risorse, stazioni di gas, fabbriche di manutenzione è riparazione di l'automobile, è cumpagnie di riciclaggio di veiculi scartati. U pruprietariu di a vittura deve cuntattà a sucietà di riciclaggio per raccoglie i pneumatici usati, è a sucietà di riciclaggio deve generalmente pagà a tassa di riciclaggio quandu si tratta di raccogliere i pneumatici usati.

Canada: risponde attivamente à i rottami per novu

In u 1992, a legislazione canadiana stipulava chì u pruprietariu duvia rimpiazzà u pneumaticu cù rottami quandu cambiessi u pneumaticu, è secondu e diverse specificazioni di pneumatici ognunu pagherebbe 2,5 ~ 7 yuan di riciclamentu di pneumatici di scarti è di diritti di smaltimentu, istituì un fondu speciale.

Waste-tire-disposal-methods-in-various-countries-3


Tempu di posta: Jun-03-2019